Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie (audiobook MP3)

Numer katalogowy
727168
Special Price 46,67 zł z VAT
Cena det.: 54,90 zł
Dostępność: plik do pobrania
Wydawca: Onepress

Długie i częste wizyty na Facebooku, Twitterze czy YouTubie. Sprawdzanie poczty elektronicznej co kilka minut. Nieustanne zerkanie na ekran smartfona, który przywarł do Twoich rąk jak tatuaż. Gra, nad którą spędzasz codziennie wiele godzin... Kieruje Tobą wewnętrzna potrzeba odczuwania -czegokolwiek i przez cały dzień - a być może nawet jej nie dostrzegasz. Jest dokładnie tak, jak ktoś sprytnie sobie zaplanował. Twoje działania zostały przewidziane i uprzedzone. Twoje nawyki - zaprogramowane i utrwalone.

W przypadku wielu produktów czy usług wykształcenie nawyków u konsumentów staje się warunkiem przetrwania na rynku. Dzięki tej książce będziesz mógł wygrać walkę o uwagę użytkownika swojego produktu. Zyskasz głęboką wiedzę, zebraną na podstawie prac psychologów. Na tej podstawie łatwo wypracujesz taktykę utrzymania władzy nad umysłami klientów. Dowiesz się, jakie cechy musisz nadać swojej ofercie, aby na dłużej zaskarbić lojalność użytkowników i stworzyć produkt, który jest nieustannie potrzebny, od którego nie będzie można się oderwać.

Poradnik, który trzymasz w dłoni, to:

  • źródło praktycznej wiedzy o ludzkich nawykach - jak powstają i w jaki sposób się utrwalają;
  • przejrzysta instrukcja tworzenia produktów, które będą miały moc kuszenia i do których ludzie będą powracać;
  • zestaw wskazówek, dzięki którym korzystanie z twojego produktu stanie się nawykiem;
  • źródło informacji na temat technik behawioralnych stosowanych przez serwisy takie jak Twitter, Instagram, Pinterest oraz wiele innych.

Wiedza o kształtowaniu nawyków konsumenckich to naprawdę potężne narzędzie!

Autor Nir Eyal, Ryan Hoover
Wydawca Onepress
Format pliku mp3_in_zip
Długość nagrania 335
ISBN 9788328912489
EAN 9788328912489
Cena det. 54,90 zł
Data wydania 2024-05-16
Rok wydania 2024
Numer katalogowy 727168
Oceny i recenzje produktów mogą być wystawiane przez inne osoby niż zalogowani klienci Gildia.pl i nie możemy zapewnić, że pochodzą od osób, które zakupiły dany produkt. Ocena podawana w gwiazdkach (do 5) jest średnią wszystkich ocen.