Marketing kwantowy Marketing przyszłości dla konsumentów jutra

Numer katalogowy
633507
Special Price 55,99 zł z VAT
Cena det.: 69,99 zł
Dostępność: 2-3 dni robocze
Tłumacz: Macios Tomasz
Wydawca: Znak Literanova

Dyrektor jednej z najbardziej uznanych firm na świecie przedstawia przełomowe strategie, dzięki którym marketing już nigdy nie będzie taki sam.
Raja Rajamannar to dyrektor marketingu i komunikacji w Mastercard, uznany przez magazyn Forbes za jednego z najbardziej wpływowych liderów w tej dziedzinie. W książce Marketing kwantowy opisuje cztery znaczące etapy ewolucji marketingu i pokazuje kolejny krok, który będzie rewolucyjny dla rozwoju biznesu.
Bo to, co wywoła Piąty Paradygmat, nie będzie ewolucją, ale rewolucją marketingu. A niemal wszystko, co związane z dzisiejszym marketingiem, łącznie z pojęciem marki, będzie wymagało nie tylko przemyślenia na nowo, ale też przyjęcia nowej, bardziej innowacyjnej strategii.
Dzięki tej książce dowiesz się: jak stawić czoła wyzwaniom wynikającym z postępu technologii i dynamicznie zmieniających się trendów; jak być pionierem przyszłych zmian w stale rozwijającej się branży; jak połączyć analizę danych i moc kreatywności ze sztuczną inteligencją; jak przewidywać przyszłość i dotrzeć do konsumentów jutra; jakie strategie i taktyki marketingowe warto stosować, żeby osiągnąć sukces w biznesie.
Bez względu na to, czy jesteś doświadczonym specjalistą, czy studentem marketingu, ta książka na zawsze zmieni twoje podejście do budowania marki i rozwoju biznesu.

Autor Raja Rajamannar
Tłumacz Macios Tomasz
Wydawca Znak Literanova
Format 15.5 x 23.5 cm
Liczba stron 288
Oprawa Miękka
ISBN 9788383670157
EAN 9788383670157
Cena det. 69,99 zł
Data wydania 2024-01-01
Rok wydania 2024
Numer katalogowy 633507
Oceny i recenzje produktów mogą być wystawiane przez inne osoby niż zalogowani klienci Gildia.pl i nie możemy zapewnić, że pochodzą od osób, które zakupiły dany produkt. Ocena podawana w gwiazdkach (do 5) jest średnią wszystkich ocen.