Bariery internacjonalizacji przedsiębiorstwa


Tematem książki są ograniczenia, bariery oraz przeszkody wewnętrzne i zewnętrzne, przed jakimi staje przedsiębiorstwo w procesie umiędzynarodowienia działalności. Autorzy przedstawiają je w szerokim kontekście, a jednocześnie zwracają uwagę na wszechstronność i złożoność ich istoty. W procesie tym postrzegają szanse rozwojowe polskich przedsiębiorstw, ale również podkreślają zagrożenia i problemy, jakie niesie internacjonalizacja, przede wszystkim zaś bezrobocie, zagrożenia ekologiczne oraz konflikty kulturowe. Autorzy rozważają możliwości ich pokonywania istniejące w sferze zarządzania, dając wiele przykładów rozwiązań z praktyki gospodarczej krajów wysoko rozwiniętych, a także sprawnie działających firm międzynarodowych z udziałem kapitału polskiego na naszym rynku.
Autor | Marcin K. Nowakowski |
---|---|
Wydawca | Key Text |
Format | 165 x 240 mm |
Liczba stron | 264 |
Oprawa | Miękka |
ISBN | 83-87251-15-1 |
EAN | 9788387251154 |
Cena det. | 12,60 zł |
Data wydania | 1997-01-01 |
Rok wydania | 1997 |
Numer katalogowy | 63344 |