Architektura informacji

Numer katalogowy
605596
Cena det.: 39,00 zł
Dostępność: Niedostępne

Architektura informacji. Teoria i praktyka to kompendium wiedzy, które wyrasta z bogatej dyskusji nad problemami i rozwiązaniami w dziedzinie architektury informacji. Książka skupia się na efektywnej organizacji informacji w produktach cyfrowych, przywiązując wagę do potrzeb użytkowników i poprawy komunikacji.
  Dzięki zestawieniu dziewięciu interdyscyplinarnych tekstów autorów z różnych ośrodków akademickich czytelnik otrzymuje dogłębne spojrzenie na szeroki zakres zagadnień związanych z architekturą informacji. Pierwsza część książki jest poświęcona doświadczeniom użytkowników – analizuje m.in. aplikacje mobilne wspomagające wędrówki górskie oraz metody poprawy użyteczności cyfrowych bibliotek. Kolejne rozdziały dotyczą badania intuicyjności interfejsów gier mobilnych oraz technik rozpoznawania gestów w projektowaniu interakcji użytkowników.
 Druga część monografii koncentruje się na przepływie informacji i optymalizacji struktury produktów cyfrowych. Autorzy analizują m.in. narzędzia do sortowania kart w projektowaniu serwisów internetowych oraz sposoby bezpiecznego uwierzytelniania użytkowników. Ponadto przedstawiają dyskurs na temat architektury informacji w kontekście serwisów społecznościowych oraz omawiają komunikowanie treści naukowych na portalu Twitter.
 Zbiór tekstów prezentuje różnorodne podejścia i perspektywy na architekturę informacji, stanowiąc inspirację do dalszych dyskusji i badań w tej dziedzinie. Dla wszystkich zainteresowanych projektowaniem interakcji cyfrowych i optymalizacją doświadczeń użytkowników ta książka stanowi nieocenione źródło wiedzy i refleksji.

Wydawca Wydawnictwo Naukowe UMK
Liczba stron 228
Oprawa Miękka
ISBN 9788323152972
EAN 9788323152972
Cena det. 39,00 zł
Data wydania 2024-05-20
Rok wydania 2024
Numer katalogowy 605596
Oceny i recenzje produktów mogą być wystawiane przez inne osoby niż zalogowani klienci Gildia.pl i nie możemy zapewnić, że pochodzą od osób, które zakupiły dany produkt. Ocena podawana w gwiazdkach (do 5) jest średnią wszystkich ocen.