Instrukcja obsługi ścieżki klienta czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps

Numer katalogowy
599305
Cena det.: 49,90 zł
Dostępność: Niedostępne
Wydawca: onepress

Wyślij klienta w drogę ku Waszemu wspólnemu sukcesowi
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A może osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco - ta książka jest dla Ciebie.
Została ona pomyślana i napisana tak, by była dla Ciebie przewodnikiem po mapie podróży Twojego klienta (ang. customer journey map). Podczas lektury będziesz towarzyszyć mu w drodze do biznesowego sukcesu, i to przy Twoim pełnym zrozumieniu jego potrzeb i oczekiwań. Co ważne, osobą, która wyznaczy trasę, będziesz Ty! Ta książka przeprowadzi Cię krok po kroku przez proces tworzenia ścieżki klienta - wyjaśni zarówno teorię, jak i aspekty praktyczne. Dowiesz się, jak zbierać i analizować dane, jak identyfikować kluczowe punkty kontaktu, a także jak dalej pracować ze zdobytą wiedzą. To jak? Ruszamy w drogę?

Autor Katarzyna Michalak
Wydawca onepress
Format 14.0 x 20.8 cm
Liczba stron 158
Oprawa Miękka ze skrzydełkami
ISBN 9788328396012
EAN 9788328396012
Cena det. 49,90 zł
Data wydania 2024-01-01
Rok wydania 2024
Numer katalogowy 599305
Oceny i recenzje produktów mogą być wystawiane przez inne osoby niż zalogowani klienci Gildia.pl i nie możemy zapewnić, że pochodzą od osób, które zakupiły dany produkt. Ocena podawana w gwiazdkach (do 5) jest średnią wszystkich ocen.