Instrukcja obsługi ścieżki klienta czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps


Wyślij klienta w drogę ku Waszemu wspólnemu sukcesowi
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A może osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco - ta książka jest dla Ciebie.
Została ona pomyślana i napisana tak, by była dla Ciebie przewodnikiem po mapie podróży Twojego klienta (ang. customer journey map). Podczas lektury będziesz towarzyszyć mu w drodze do biznesowego sukcesu, i to przy Twoim pełnym zrozumieniu jego potrzeb i oczekiwań. Co ważne, osobą, która wyznaczy trasę, będziesz Ty!
Ta książka przeprowadzi Cię krok po kroku przez proces tworzenia ścieżki klienta - wyjaśni zarówno teorię, jak i aspekty praktyczne. Dowiesz się, jak zbierać i analizować dane, jak identyfikować kluczowe punkty kontaktu, a także jak dalej pracować ze zdobytą wiedzą.
To jak? Ruszamy w drogę?
Autor | Katarzyna Michalak |
---|---|
Wydawca | onepress |
Format | 14.0 x 20.8 cm |
Liczba stron | 158 |
Oprawa | Miękka ze skrzydełkami |
ISBN | 9788328396012 |
EAN | 9788328396012 |
Cena det. | 49,90 zł |
Data wydania | 2024-01-01 |
Rok wydania | 2024 |
Numer katalogowy | 599305 |