Marketing Mody

Numer katalogowy
386254
Special Price 62,10 zł z VAT
Cena det.: 69,00 zł
Dostępność: 2-3 dni robocze
Tłumacz: Anna Cichowicz
Wydawca: Arkady

Praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i pokazuje, w jaki sposób mogą być one wykorzystane w skali globalnej i w handlu detalicznym, od haute couture po produkcję masową. Omawia wszystkie narzędzia dostępne w arsenale nowoczesnego marketera, od udziału w targach mody po marketing wirusowy i strategie internetowe.

Marketing i branding odgrywają decydującą rolę w dzisiejszej branży mody – są stymulującymi i fascynującymi dyscyplinami, które wpływają na wiele decyzji – strategicznych oraz dotyczących procesu twórczego, podejmowanych w dziedzinie projektowania mody i rozwoju produktu. Marketing stanowi pomost pomiędzy tym, co niematerialne w modzie, a konkretną rzeczywistością biznesu. Może być postrzegany jako całościowy system łączący cele komercyjne i wartości przedsiębiorstwa z osobistymi ideałami, pragnieniami i faktycznymi potrzebami konsumentów.

Autor Harriet Posner
Tłumacz Anna Cichowicz
Wydawca Arkady
Format 190 x 255 mm
Liczba stron 240
Oprawa Miękka
ISBN 9788321350646
EAN 9788321350646
Cena det. 69,00 zł
Data wydania 2019-01-28
Rok wydania 2019
Wydanie Wydanie 1
Numer katalogowy 386254
Oceny i recenzje produktów mogą być wystawiane przez inne osoby niż zalogowani klienci Gildia.pl i nie możemy zapewnić, że pochodzą od osób, które zakupiły dany produkt. Ocena podawana w gwiazdkach (do 5) jest średnią wszystkich ocen.