Marketing Mody
Praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i pokazuje, w jaki sposób mogą być one wykorzystane w skali globalnej i w handlu detalicznym, od haute couture po produkcję masową. Omawia wszystkie narzędzia dostępne w arsenale nowoczesnego marketera, od udziału w targach mody po marketing wirusowy i strategie internetowe.
Marketing i branding odgrywają decydującą rolę w dzisiejszej branży mody – są stymulującymi i fascynującymi dyscyplinami, które wpływają na wiele decyzji – strategicznych oraz dotyczących procesu twórczego, podejmowanych w dziedzinie projektowania mody i rozwoju produktu. Marketing stanowi pomost pomiędzy tym, co niematerialne w modzie, a konkretną rzeczywistością biznesu. Może być postrzegany jako całościowy system łączący cele komercyjne i wartości przedsiębiorstwa z osobistymi ideałami, pragnieniami i faktycznymi potrzebami konsumentów.
Autor | Harriet Posner |
---|---|
Tłumacz | Anna Cichowicz |
Wydawca | Arkady |
Format | 190 x 255 mm |
Liczba stron | 240 |
Oprawa | Miękka |
ISBN | 9788321350646 |
EAN | 9788321350646 |
Cena det. | 69,00 zł |
Data wydania | 2019-01-28 |
Rok wydania | 2019 |
Wydanie | Wydanie 1 |
Numer katalogowy | 386254 |