Sieci wpływu. Psychologia perswazji on-line


„Książka odwołuje się do najnowszych idei psychologii, socjologii, biznesu, designu i innych istotnych obszarów. Jest niezbędną lekturą dla wszystkich, którzy pracują w sieci”.
Jamie Bartlett
Autor książki The Dark Net
„Nathalie Nahai jest najbardziej inteligentną współczesną autorką książek o technologii. Ta książka przemienia każdego czytelnika w eksperta!”
Dr Thomas Chamorro-Premuzic
Professor of Business Psychology UCL i Columbia University
Większość biznesowych interakcji odbywa się w sieci, dlatego małe i duże firmy z najróżniejszych sektorów stanęły przed wyzwaniem: jak w tych warunkach zjednać sobie klientów i zatrzymać ich przy sobie?
Nathalie Nahai zbiera w tej książce wiedzę z zakresu psychologii, neuronauk i ekonomii behawioralnej, by wyjaśnić dynamikę i motywacje zachowań konsumentów.
„Sieci wpływu” to praktyczny przewodnik, który pozwoli ci udoskonalić produkty, stronę internetową i marketing twojej firmy oraz umożliwi budowanie wartościowych, bardziej angażujących relacji z klientami.
Autor | Nahai Nathalie |
---|---|
Tytuł oryginału | Webs of Influence. The psychology of online persuasion |
Wydawca | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Format | 165 x 235 mm |
Liczba stron | 256 |
Oprawa | Miękka |
ISBN | 9788301198015 |
EAN | 9788301198015 |
Cena det. | 74,00 zł |
Data wydania | 2018-05-15 |
Rok wydania | 2018 |
Wydanie | wydanie 1 |
Numer katalogowy | 363260 |