Sieci wpływu. Psychologia perswazji on-line

Numer katalogowy
363260
Special Price 66,60 zł z VAT
Cena det.: 74,00 zł
Dostępność: 2-3 dni robocze

„Książka odwołuje się do najnowszych idei psychologii, socjologii, biznesu, designu i innych istotnych obszarów. Jest niezbędną lekturą dla wszystkich, którzy pracują w sieci”.

Jamie Bartlett

Autor książki The Dark Net

„Nathalie Nahai jest najbardziej inteligentną współczesną autorką książek o technologii. Ta książka przemienia każdego czytelnika w eksperta!”

Dr Thomas Chamorro-Premuzic

Professor of Business Psychology UCL i Columbia University

Większość biznesowych interakcji odbywa się w sieci, dlatego małe i duże firmy z najróżniejszych sektorów stanęły przed wyzwaniem: jak w tych warunkach zjednać sobie klientów i zatrzymać ich przy sobie?

Nathalie Nahai zbiera w tej książce wiedzę z zakresu psychologii, neuronauk i ekonomii behawioralnej, by wyjaśnić dynamikę i motywacje zachowań konsumentów.

„Sieci wpływu” to praktyczny przewodnik, który pozwoli ci udoskonalić produkty, stronę internetową i marketing twojej firmy oraz umożliwi budowanie wartościowych, bardziej angażujących relacji z klientami.

Autor Nahai Nathalie
Tytuł oryginału Webs of Influence. The psychology of online persuasion
Wydawca Wydawnictwo Naukowe PWN
Format 165 x 235 mm
Liczba stron 256
Oprawa Miękka
ISBN 9788301198015
EAN 9788301198015
Cena det. 74,00 zł
Data wydania 2018-05-15
Rok wydania 2018
Wydanie wydanie 1
Numer katalogowy 363260
Oceny i recenzje produktów mogą być wystawiane przez inne osoby niż zalogowani klienci Gildia.pl i nie możemy zapewnić, że pochodzą od osób, które zakupiły dany produkt. Ocena podawana w gwiazdkach (do 5) jest średnią wszystkich ocen.