Nagrody biznesowe. Etnografia rytuałów merytokracji

Numer katalogowy
345359
Cena det.: 44,90 zł
Dostępność: Niedostępne
Wydawca: MT Biznes

Laur Innowacyjności, Gazele Biznesu, Przedsiębiorstwo Fair Play, Złoty Produkt, Perły Polskiej Gospodarki – to tylko przykładowe nagrody przyznawane polskim firmom każdego roku. Do tego dochodzą nagrody w innych kategoriach, takie jak Fryderyki czy Perła Medycyny.

Czy przyznawanie tak wielu nagród ma jeszcze jakiś sens, czy naprawdę budują one prestiż i wizerunek laureatów?

Jak pisze autor Nagród biznesowych: „Współczesne nagrody to temat doniosły i mało poważny zarazem. Jak bowiem można poważnie traktować zjawisko, które urosło do wręcz karykaturalnych rozmiarów?”.

A jedocześnie ludzie i firmy chcą być zauważani i doceniani zarówno przez swoje środowisko zawodowe, jak i przez konsumentów ich produktów czy usług. Na to pole minowe wchodzi z ostrym piórem autor, z wykształcenia i zamiłowania etnograf, co daje mu unikatową perspektywę na to, co naprawdę i co na niby dzieje się w pełnym emocji świecie tytułowych „nagród biznesowych”.

Książka stanowi rzadkie połączenie ciekawej opowieści o biznesie z dużą dawką wiedzy i danych.

Przeczytaj ją, zanim ogłosisz kolejny konkurs lub zgodzisz się zostać laureatem!

Autor Paweł Krzyworzeka
Wydawca MT Biznes
Seria Koedycja z Akademią Leona Koźmińskiego
Format 165 x 235 mm
Liczba stron 312
Oprawa Miękka
ISBN 9788375618006
EAN 9788375618006
Cena det. 44,90 zł
Data wydania 2017-09-08
Rok wydania 2017
Numer katalogowy 345359
Oceny i recenzje produktów mogą być wystawiane przez inne osoby niż zalogowani klienci Gildia.pl i nie możemy zapewnić, że pochodzą od osób, które zakupiły dany produkt. Ocena podawana w gwiazdkach (do 5) jest średnią wszystkich ocen.