PMO w biznesie

Numer katalogowy
316122
Cena det.: 124,00 zł
Dostępność: Niedostępne

Jak stworzyć prawdziwe biuro projektów w firmie?

Jak nim zarządzać i skutecznie rozwiązywać problemy?

Jakie są najpoważniejsze błędy popełniane przez menedżerów?

Jak podają liczne organizacje badawcze i źródła branżowe, większość PMO jest zamykana po dwóch latach działania. Dlaczego tak się dzieje? Problemem jest przepaść, jaka dzieli teoretyczne strategie napędzane standardami wiedzy i praktyczne zastosowania doskonalone przez wymierne osiągnięcia. Trzeba zatem znaleźć sposób na zmniejszenie tej luki i zmienić spojrzenie na sposób działania biur projektów.

Książka PMO w biznesie. Wskazówki, techniki, historie sukcesów została napisana przez kilkudziesięciu specjalistów z całego świata, m.in. z firm takich, jak Thomson Reuters, Ericsson, Fujitsu, ING. W ten sposób powstało unikatowe źródło wiedzy na temat biur projektów, zawierające aż 27 historii sukcesów z największych światowych projektów i organizacji.

W książce zawarto cenne wskazówki, techniki i narzędzia biznesowego Project Management Office, które będą pomocne zarówno dla poszukujących wiedzy studentów, jak i praktyków PMO. Czytelnik dowie się, jak radzić sobie z wyzwaniami PMO w różnego rodzaju instytucjach, a także jak sprawić,

by zarządzane przez niego biuro projektów funkcjonowało z powodzeniem i osiągało jeszcze lepsze wyniki.

Mark Price Perry – badacz, wykładowca, szkoleniowiec. Specjalizuje się w tematyce Project Management Office.

Autor Mark Price Perry
Tłumacz Katarzyna Dobrucka, Agnieszka Kiersztejn, Michał Rusiński
Tytuł oryginału Business Driven PMO Success Stories: Across Industries and Around the World
Wydawca Wydawnictwo Naukowe PWN
Format 16.5 x 23.5 cm
Liczba stron 368
Oprawa Miękka
ISBN 9788301187996
EAN 9788301187996
Cena det. 124,00 zł
Data wydania 2016-10-15
Rok wydania 2016
Wydanie 1
Numer katalogowy 316122
Oceny i recenzje produktów mogą być wystawiane przez inne osoby niż zalogowani klienci Gildia.pl i nie możemy zapewnić, że pochodzą od osób, które zakupiły dany produkt. Ocena podawana w gwiazdkach (do 5) jest średnią wszystkich ocen.