PMO w biznesie


Jak stworzyć prawdziwe biuro projektów w firmie?
Jak nim zarządzać i skutecznie rozwiązywać problemy?
Jakie są najpoważniejsze błędy popełniane przez menedżerów?
Jak podają liczne organizacje badawcze i źródła branżowe, większość PMO jest zamykana po dwóch latach działania. Dlaczego tak się dzieje? Problemem jest przepaść, jaka dzieli teoretyczne strategie napędzane standardami wiedzy i praktyczne zastosowania doskonalone przez wymierne osiągnięcia. Trzeba zatem znaleźć sposób na zmniejszenie tej luki i zmienić spojrzenie na sposób działania biur projektów.
Książka PMO w biznesie. Wskazówki, techniki, historie sukcesów została napisana przez kilkudziesięciu specjalistów z całego świata, m.in. z firm takich, jak Thomson Reuters, Ericsson, Fujitsu, ING. W ten sposób powstało unikatowe źródło wiedzy na temat biur projektów, zawierające aż 27 historii sukcesów z największych światowych projektów i organizacji.
W książce zawarto cenne wskazówki, techniki i narzędzia biznesowego Project Management Office, które będą pomocne zarówno dla poszukujących wiedzy studentów, jak i praktyków PMO. Czytelnik dowie się, jak radzić sobie z wyzwaniami PMO w różnego rodzaju instytucjach, a także jak sprawić,
by zarządzane przez niego biuro projektów funkcjonowało z powodzeniem i osiągało jeszcze lepsze wyniki.
Mark Price Perry – badacz, wykładowca, szkoleniowiec. Specjalizuje się w tematyce Project Management Office.
Autor | Mark Price Perry |
---|---|
Tłumacz | Katarzyna Dobrucka, Agnieszka Kiersztejn, Michał Rusiński |
Tytuł oryginału | Business Driven PMO Success Stories: Across Industries and Around the World |
Wydawca | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Format | 16.5 x 23.5 cm |
Liczba stron | 368 |
Oprawa | Miękka |
ISBN | 9788301187996 |
EAN | 9788301187996 |
Cena det. | 124,00 zł |
Data wydania | 2016-10-15 |
Rok wydania | 2016 |
Wydanie | 1 |
Numer katalogowy | 316122 |