Humanistyczne aspekty komunikowania w biznesie
Numer katalogowy
308561
Biznes, potocznie handel, marketing, reklama i rozmaite techniki sprzedaży produktów i usług. Nie wszystkich takie podejście do tej sfery życia interesuje, stąd też koncepcja niniejszej książki, bo ów "biznes" to coś więcej. Psychologicznie rzecz ujmując, to na pewno negocjacje, a więc pewne sposoby komunikowania się ludzi. W bezpośrednich kontaktach dochodzą do głosu niemal dziś zapomniane elementy, takie jak: kwestie wiary w dobre intencje, intuicja jako ciekawe i złożone zjawisko, nasze stany emocjonalne czy też wreszcie niezwykle ważna w życiu - wyobraźnia.
Autor | Wacław Smid |
---|---|
Wydawca | CeDeWu |
Format | 16.5 x 23.5 cm |
Liczba stron | 294 |
Oprawa | Miękka |
ISBN | 9788375568509 |
EAN | 9788375568509 |
Cena det. | 69,00 zł |
Data wydania | 2016-01-01 |
Rok wydania | 2016 |
Numer katalogowy | 308561 |