Humanistyczne aspekty komunikowania w biznesie

Numer katalogowy
308561
Cena det.: 69,00 zł
Dostępność: Niedostępne
Autor: Wacław Smid
Wydawca: CeDeWu

Biznes, potocznie handel, marketing, reklama i rozmaite techniki sprzedaży produktów i usług. Nie wszystkich takie podejście do tej sfery życia interesuje, stąd też koncepcja niniejszej książki, bo ów "biznes" to coś więcej. Psychologicznie rzecz ujmując, to na pewno negocjacje, a więc pewne sposoby komunikowania się ludzi. W bezpośrednich kontaktach dochodzą do głosu niemal dziś zapomniane elementy, takie jak: kwestie wiary w dobre intencje, intuicja jako ciekawe i złożone zjawisko, nasze stany emocjonalne czy też wreszcie niezwykle ważna w życiu - wyobraźnia.

Autor Wacław Smid
Wydawca CeDeWu
Format 16.5 x 23.5 cm
Liczba stron 294
Oprawa Miękka
ISBN 9788375568509
EAN 9788375568509
Cena det. 69,00 zł
Data wydania 2016-01-01
Rok wydania 2016
Numer katalogowy 308561
Oceny i recenzje produktów mogą być wystawiane przez inne osoby niż zalogowani klienci Gildia.pl i nie możemy zapewnić, że pochodzą od osób, które zakupiły dany produkt. Ocena podawana w gwiazdkach (do 5) jest średnią wszystkich ocen.