Marketing. Podręcznik
Numer katalogowy
260760


Kategorie: Książki, biznes, ekonomia, marketing, podręczniki, edukacja
W podręczniku w bardzo przystępny sposób wyjaśnione są podstawowe pojęcia z zakresu marketingu. Dużą zaletą podręcznika jest wzbogacenie treści teoretycznych licznymi przykładami, które przybliżają uczniom omawiane zagadnienia.
W roku szkolnym 2014/2015 podręcznik może być wykorzystywany w szkołach, które realizują programy nauczania opracowane zarówno na podstawie „nowej” jak i „starej” podstawy programowej kształcenia w zawodach.
Podręcznik jest przeznaczony do kształcenia w zawodach technik ekonomista, technik handlowiec i technik rachunkowości, ale może być wykorzystywany również w szkołach kształcących w innych zawodach, w których uczniowie powinni poznać podstawowe zagadnienia z zakresu marketingu.
Autor | Jacek Musiałkiewicz |
---|---|
Wydawca | Ekonomik |
Format | 16.5 x 23.5 cm |
Liczba stron | 156 |
Oprawa | Miękka |
ISBN | 9788377350379 |
EAN | 9788377350379 |
Cena det. | 25,07 zł |
Data wydania | 2014-01-01 |
Rok wydania | 2014 |
Numer katalogowy | 260760 |