OPIS
Tajemnice skutecznego marketingu we współczesnym świecie
-
Sztuka przeprowadzania ankiet
-
Kreowanie nazwy i marki
-
Podtrzymywanie relacji z klientem
Nowoczesny marketing to nie tylko sprzedaż towarów, ale również usług. Sam produkt, nawet najlepszej jakości, nie jest już atrakcją. O jego sile i atrakcyjności stanowią oferowane wraz z nim usługi. Kupując nowy samochód, oczekujemy kompetentnej obsługi podczas przeglądów gwarancyjnych; decydując się na korzystanie z karty kredytowej, liczymy na pomoc doradcy bankowego -- to tylko dwa przykłady usług powiązanych z produktami i zdecydowanie podnoszących ich wartość w oczach potencjalnych klientów. Sztuka nowoczesnego marketingu jest w dużej mierze związana z umiejętnością odpowiedniej prezentacji i sprzedania usługi, a nie tylko towaru.
"Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług" to książka opisująca marketing usług. Autor udowadnia, jak wielkim błędem jest stosowanie modelu marketingu produktowego w firmach usługowych lub wiążących produkt z usługą. Czytając tę książkę, dowiesz się, dlaczego nie powinno się stosować typowych ankiet i rabatów oraz jak emocje klientów wpływają na ich postrzeganie oferty Twojej firmy. Nauczysz się planować działania marketingowe, wdrażać je i czerpać z nich korzyści. Przekonasz się, że nowoczesny marketing to nie tylko sposób działania -- to także, a może przede wszystkim, sposób myślenia.
-
Obalanie stereotypów dotyczących marketingu usług
-
Właściwe przeprowadzanie ankiet
-
Wypracowanie nowej polityki marketingowej przedsiębiorstwa
-
Eliminowanie błędów popełnianych przy planowaniu działań marketingowych
-
Poznanie sposobu myślenia klientów
-
Opracowanie odpowiedniej polityki cenowej
-
Wybór właściwej nazwy i marki
-
Utrzymywanie grupy lojalnych klientów
Odkryj nowe, rewolucyjne sposoby na rozwinięcie swojej firmy.