Uwiedź klienta. Marketing w social mediach.

OSZCZĘDZASZ 5,90 ZŁ

okładka

Uwiedź klienta. Marketing w social mediach.

10% taniej
Inpost Paczkomaty 24/712,99 zł
Kurier Inpost12,99 zł
Kurier FedEx13,99 zł
ORLEN paczka8,99 zł
Odbiór osobisty0 zł

Przy płatności za pobraniem do ceny wysyłki należy doliczyć5,00 zł

Wysyłka zagraniczna

Dostępność: 1-2 dni robocze

OPIS

Z marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla Ciebie i zrobić „co trzeba”. W praktyce jednak – wiele osób nie ma pojęcia jak się do tego zabrać i stosuje porady od przypadkowych osób, którym wydaje się, że umieją robić to dobrze. Tylko na końcu brakuje „Wielkiego O!” - Osiągnięcia sukcesu.

A marketing to nie matematyka, gdzie 2 + 2 = 4 . Może być tak, że 2 + 2 = 5. I nie mówię nawet o orwellowskim podejściu do tego równania, ale o rzeczywistości społecznej jako sui generis. Pewnie zapytasz: „Że co proszę?”

Mówiąc po ludzku – ludzie w zbiorowisku, to coś więcej niż tylko suma tych wszystkich jednostek. Pomyśl o tłumie. Tłum, to coś więcej niż tylko rzesza ludzi. To jeszcze magiczna siła. Ta, która pcha do rewolucji. Albo linczu.

Ludzie w sieci to nie tylko „słupki” i wykresy. To nie tylko liczby i „statystyki”. To, co zadziała świetnie w jednym miejscu, nie musi działać w innym. Możemy starać się mówić uniwersalnie, ale prawda jest taka, że w marketingu naczelną odpowiedzią na wiele pytań jest (popularne wśród socjologów): to zależy.

W marketingu nie ma prostych odpowiedzi. Tak samo jak w seksie. Baw się, eksploruj, eksperymentuj i zmieniaj taktykę. Dopiero wtedy się masz szansę na sukces.

Gdzie są Twoi klienci? To zależy. Od czego? Co sprzedajesz, komu, po ile, jak się pozycjonujesz, jaką masz sieć dystrybucji, jaki budżet, jakie…

Jak skuteczniej sprzedawać? To zależy. Od czego? Jak jest teraz, co możesz poprawić, co działa, a z czego warto zrezygnować…

Trzymasz w ręku wybitnie przewrotną książkę.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Marketing
  • Format:165x235 mm
  • Liczba stron:204
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788301208608
  • Data wydania:20 październik 2019
  • Numer katalogowy:411275

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher