OPIS
"Niczego dobrego nie można się spodziewać, gdy nie ma informacji zwrotnej."
Steve Armstrong
-
Przewiduj efekty informacji zwrotnej
-
Stwórz w zespole atmosferę otwartości
-
Stosuj konstruktywną krytykę
-
Wsłuchaj się w informacje zwrotne płynące z otoczenia
Aby Twoja organizacja ciągle ewoluowała, rozwijała się i odnosiła sukcesy, niezbędne jest podjęcie działań mających na celu korektę ewentualnych niepożądanych efektów. Również dla dobra zarządzanego przez Ciebie zespołu i każdego pracownika indywidualnie wskazane jest usunięcie problemów z bezkonfliktowym i precyzyjnym udzielaniem informacji zwrotnej. Nie jest to proste zadanie -- ludzie bardzo często odbierają je jako otwarty atak na swoją osobę i zamykają się na proponowane zmiany. Tymczasem informacja zwrotna nie jest krytycznym monologiem, a doskonałym narzędziem umożliwiającym skuteczne zarządzanie.
Trenuj swoje zdolności przywódcze i naucz się:
-
określać najwłaściwszy czas wkraczania do akcji,
-
przełamywać opór przed zmianami,
-
pokonywać przeszkody komunikacyjne,
-
udzielać precyzyjnych wskazówek.
Książki z serii "Osobisty Mentor" są szybkimi i niezawodnymi źródłami informacji, pokazującymi, jak stawiać czoła codziennym wyzwaniom zawodowym. Zawierają one wiele praktycznych wskazówek, podpowiedzi oraz przykładów pomagających Czytelnikowi zidentyfikować jego najmocniejsze strony i największe słabości. W biurze, na zebraniu czy w domu -- te niewielkie przewodniki oferują szybką i profesjonalną pomoc w rozwiązywaniu codziennych problemów.
Bądź menadżerem, który potrafi:
-
efektywnie zmieniać zachowania zespołu
-
przełamywać postawę obronną własną i innych członków organizacji
-
radzić sobie z napiętymi sytuacjami
-
przekazywać informację zwrotną przełożonemu