OPIS
Wróżbita, psycholog i analityk finansowy
-- trzy wcielenia dyrektora sprzedaży
Książka to kompendium wiedzy potrzebnej dyrektorowi działu sprzedaży w każdej firmie. Są tu opisane najważniejsze czynności wykonywane przez dyrektora sprzedaży -- od określania celów działu do wyznaczania następcy na własne stanowisko. W tej książce znajdziesz nowe narzędzia analizy operacyjnej i strategicznej, dostosowane do potrzeb działu sprzedaży firmy w zmiennym i niepewnym otoczeniu rynkowym.
Dyrektor sprzedaży buduje pomost łączący wszystkich ludzi w firmie. Pracownicy całej organizacji są zależni od planu sprzedaży i uczestniczą w jego wykonaniu. Oprócz tego dyrektor sprzedaży jest szefem swojego działu: zarządza zespołem sprzedawców i odpowiada za przychody firmy. To trudna rola, wymagająca wysokich kwalifikacji i charakteru przywódcy. Jeśli właśnie ją objąłeś lub masz taki zamiar, przeczytaj tę książkę i dowiedz się:
-
jak synchronizować cele firmy z wartościami cenionymi przez klientów;
-
jak łączyć cele działu sprzedaży z celami innych działów w organizacji;
-
jak ustalać wymagania dla sprzedawców i pozyskiwać odpowiednich ludzi;
-
jak rozwijać umiejętności przywódcze;
-
jak korzystać z nowoczesnych narzędzi informatycznych, przydatnych w sprzedaży;
-
jak tworzyć plany rozwoju kariery dla sprzedawców;
-
jak poprawiać skuteczność prognoz sprzedaży;
-
jak mierzyć i oceniać wykonanie planu sprzedaży;
-
jak planować szkolenia sprzedawców.
Zbuduj i rozwijaj dział sprzedaży od A do Z