Monopol, pluralizm, koncentracja. Środki komunikowania masowego w Polsce w latach 1989-2006.

okładka

Monopol, pluralizm, koncentracja. Środki komunikowania masowego w Polsce w latach 1989-2006.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Autor odwołując się do licznych źródeł i opracowań szkicuje historię największych polskich czasopism, stacji radiowych i telewizyjnych. Opisuje także środowisko dziennikarskie, ewolucję prawa medialnego i dzieje instytucji, które tworzą infrastrukturę mediów. Na ile jest to możliwe i potrzebne, cytuje zawartość mediów, przedstawia ludzi, którzy byli z nimi związani, koncerny medialne, odwołuje się także do ekonomicznego wymiaru funkcjonowania środków komunikowania masowego.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Edukacja Medialna
  • Format:165x235 mm
  • Liczba stron:400
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788360807187
  • Data wydania:5 czerwiec 2007
  • Numer katalogowy:29447

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher