Kluczowe pojęcia w komunikowaniu i badaniach kulturalnych.

okładka

Kluczowe pojęcia w komunikowaniu i badaniach kulturalnych.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Niniejsza książka jest rzetelnym i przystępnie napisanym leksykonem, zawierającym przeszło 200 pojęć niezbędnych do pełnego zrozumienia procesu komunikacji i używanych w badaniach kulturowych.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Kreatywność
  • Format:190x225 mm
  • Liczba stron:356
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788372491442
  • Data wydania:październik 2005
  • Numer katalogowy:22215

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher