Niestety, nie zdążymy dostarczyć tego produktu przed Świętami

Public relations w internecie.

okładka

Public relations w internecie.

Nakład produktu jest wyczerpany

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Książkę polecamy wszystkim tym, którzy pragną w szybki, rzeczowy sposób poznać podstawy nowoczesnego public relations. Znajdą tu Państwo wiele zasad, reguł i wskazówek opisujących praktyczną realizację przedsięwzięć PR, wykorzystujących metody, narzędzia oraz technologie internetowe.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Kreatywność
  • Format:150x205 mm
  • Liczba stron:200
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788372772237
  • Data wydania:23 sierpień 2006
  • Numer katalogowy:18147

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher