Niestety, nie zdążymy dostarczyć tego produktu przed Świętami

Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają.

okładka

Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Powiedz mi coś o sobie!

Daj się poznać, a pokocham Twoje produkty. Zdradź, co lubisz jeść i czytać, a wybiorę Cię na prezydenta. Wzrusz opowieścią o trudnych początkach, a wrócę do Ciebie po jeszcze. Zabaw anegdotką "z życia firmy" a poczuję, że jesteś mi bliski. Kupię Ciebie i Twoją ofertę, i jeszcze polecę Cię znajomym.

Dziś, w czasach przesytu informacjami, w budowaniu wizerunku zwyciężają mistrzowskie narracje. Ogniskują uwagę mediów i opinii publicznej. Wspomagają osiągnięcie sukcesu daleko wykraczającego poza swe środowiska czy branże. Przykłady? Proszę bardzo - Virgin z Richardem Bransonem, Nike, Levi Strauss, Starbucks, Apple. Opowieść, historia, story. To ona dziś sprzedaje. To ona buduje wizerunek - firmy, marki, specjalisty, sportowca i polityka.

    Poznaj reguły marketingu narracyjnego i zacznij snuć opowieść:
  • o sobie (personal branding),
  • o firmie (komunikacja korporacyjna),
  • o produkcie (komunikacja produktowa),
  • o swojej instytucji (stowarzyszeniu, partii),
  • o miejscu, które kochasz (mieście, regionie, kraju).

Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, dziennikarz, publicysta. Studiował zarządzanie kryzysowe i marketing polityczny w Ecole Supérieure des Sciences Commerciale d...Angers we Francji. Uczestniczył w kampaniach wyborczych we Francji, Szwajcarii i w Polsce. W latach 1998 i 1999 był obserwatorem na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w Cannes. W roku 1995 wspólnie z Arturem Witoszkiem otrzymał nagrodę Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich. W roku 2010 napisał - wspólnie z Michałem Karnowskim - książkę pt. Anatomia władzy. Regularnie publikuje artykuły w "Rzeczpospolitej" oraz w tygodnikach "Forbes" i "Uważam Rze".

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Exclusive, Marketing
  • Format:140x208 mm
  • Liczba stron:224
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788324635238
  • Data wydania:29 wrzesień 2011
  • Numer katalogowy:166317

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher