OPIS
Zaletami całej serii gier edukacyjnych "Eureka" są: bajecznie kolorowa grafika, polskie aktorskie dialogi, łatwość obsługi oraz przede wszystkim walory edukacyjne jakie niesie ze sobą zabawa w krainie wiedzy.
Kolekcja zawiera 5 gier edukacyjnych dla dzieci w wieku 4-8 lat z serii Eureka:
- Zagadka krainy wiedzy,
- Wielka wyprawa,
- Wehikuł czasu,
- W poszukiwaniu róży wiatrów,
- Księga wiedzy.
"Zagadka krainy wiedzy" jest multimedialną grą edukacyjną przeznaczoną dla dzieci w wieku 4-8 lat. Rozwija wiedzę i bystrość umysłu, uczy szybko i poprawnie myśleć, zwiększa zdolności wczesnoszkolne, uczy koncentracji i wytrwałości, bawi wartościowymi grami edukacyjnymi. W programie znalazło się 12 gier edukacyjnych wplecionych w fabułę.
W krainie wiedzy - Eurece - znowu dzieją się dziwne rzeczy. I znów nasz bohater Mądruś musi pomóc przyjacielowi. Niezbędne informacje zdobywasz rozmawiając ze spotkanymi postaciami oraz rozwiązując liczne gry i zagadki. Wyprawa prowadzi przez krainę wiedzy, gdzie dowiesz się wielu ciekawych rzeczy i i rozwiniesz swoje zdolności.
"Wielka wyprawa" jest multimedialną grą edukacyjną przeznaczoną dla dzieci w wieku 4-8 lat.
Tym razem zadaniem bystrego kota Mądrusia jest uratowanie starego Drzewa Wiedzy rosnącego pośrodku krainy wiedzy - Eureki. To dzięki Drzewu Wiedzy wszyscy goście i mieszkańcy Eureki poznają ciekawe informacje na temat otaczającego świata. Zawsze wesołe i pogodne Drzewo Wiedzy zaczęło chorować i usychać jakby ktoś zabierał mu życiodajne siły. Na ratunek rusza kot Mądruś, potrzebuje jednak Twojej pomocy.
"Wehikuł czasu" jest multimedialną grą edukacyjną przeznaczoną dla dzieci w wieku 4-8 lat.
Podstępny Lakmus porywa naszego przyjaciela Mądrusia przenosząc go w odległą przeszłość. By wrócić do krainy wiedzy - Eureki - musicie zdobywać informacje rozmawiając ze spotkanymi postaciami oraz grając i rozwiązując zagadki.
"W Poszukiwaniu róży wiatrów" jest multimedialną grą edukacyjną przeznaczoną dla dzieci w wieku 4-8 lat.
Bohater "W Poszukiwaniu róży wiatrów" - bystry kot Mądruś - musi odnaleźć skradzioną przez złoczyńców różę wiatrów. Aby ją odzyskać musi się jak najwięcej nauczyć od spotkanych w Eurece postaci. Na szczęście Mądruś ma Ciebie! Potrzebną wiedzę i informacje zdobywasz rozmawiając ze spotkanymi postaciami oraz grając i rozwiązując zagadki. Wyprawa prowadzi przez różne kraje na wielu kontynentach, a wszędzie naszego bohatera czeka wiele przygód.
"Księga wiedzy" jest multimedialną grą edukacyjną przeznaczoną dla dzieci w wieku 4-8 lat.
W tajemniczych okolicznościach z Księgi Wiedzy, zawierającej ciekawe i potrzebne informacje, znikają wiadomości. Razem z Mądrusiem musisz zbadać co jest tego przyczyną. Wędrując przez krainę wiedzy - Eurekę - rozwiązujecie liczne zadania prowadzące do rozwikłania zagadki.