Eureka - zabawa i rozwój.

okładka

Eureka - zabawa i rozwój.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Zaletami całej serii gier edukacyjnych "Eureka" są: bajecznie kolorowa grafika, polskie aktorskie dialogi, łatwość obsługi oraz przede wszystkim walory edukacyjne jakie niesie ze sobą zabawa w krainie wiedzy.
Kolekcja zawiera 5 gier edukacyjnych dla dzieci w wieku 4-8 lat z serii Eureka:

  • Zagadka krainy wiedzy,
  • Wielka wyprawa,
  • Wehikuł czasu,
  • W poszukiwaniu róży wiatrów,
  • Księga wiedzy.


"Zagadka krainy wiedzy" jest multimedialną grą edukacyjną przeznaczoną dla dzieci w wieku 4-8 lat. Rozwija wiedzę i bystrość umysłu, uczy szybko i poprawnie myśleć, zwiększa zdolności wczesnoszkolne, uczy koncentracji i wytrwałości, bawi wartościowymi grami edukacyjnymi. W programie znalazło się 12 gier edukacyjnych wplecionych w fabułę.
W krainie wiedzy - Eurece - znowu dzieją się dziwne rzeczy. I znów nasz bohater Mądruś musi pomóc przyjacielowi. Niezbędne informacje zdobywasz rozmawiając ze spotkanymi postaciami oraz rozwiązując liczne gry i zagadki. Wyprawa prowadzi przez krainę wiedzy, gdzie dowiesz się wielu ciekawych rzeczy i i rozwiniesz swoje zdolności.

"Wielka wyprawa" jest multimedialną grą edukacyjną przeznaczoną dla dzieci w wieku 4-8 lat.
Tym razem zadaniem bystrego kota Mądrusia jest uratowanie starego Drzewa Wiedzy rosnącego pośrodku krainy wiedzy - Eureki. To dzięki Drzewu Wiedzy wszyscy goście i mieszkańcy Eureki poznają ciekawe informacje na temat otaczającego świata. Zawsze wesołe i pogodne Drzewo Wiedzy zaczęło chorować i usychać jakby ktoś zabierał mu życiodajne siły. Na ratunek rusza kot Mądruś, potrzebuje jednak Twojej pomocy.

"Wehikuł czasu" jest multimedialną grą edukacyjną przeznaczoną dla dzieci w wieku 4-8 lat.
Podstępny Lakmus porywa naszego przyjaciela Mądrusia przenosząc go w odległą przeszłość. By wrócić do krainy wiedzy - Eureki - musicie zdobywać informacje rozmawiając ze spotkanymi postaciami oraz grając i rozwiązując zagadki.

"W Poszukiwaniu róży wiatrów" jest multimedialną grą edukacyjną przeznaczoną dla dzieci w wieku 4-8 lat.
Bohater "W Poszukiwaniu róży wiatrów" - bystry kot Mądruś - musi odnaleźć skradzioną przez złoczyńców różę wiatrów. Aby ją odzyskać musi się jak najwięcej nauczyć od spotkanych w Eurece postaci. Na szczęście Mądruś ma Ciebie! Potrzebną wiedzę i informacje zdobywasz rozmawiając ze spotkanymi postaciami oraz grając i rozwiązując zagadki. Wyprawa prowadzi przez różne kraje na wielu kontynentach, a wszędzie naszego bohatera czeka wiele przygód.

"Księga wiedzy" jest multimedialną grą edukacyjną przeznaczoną dla dzieci w wieku 4-8 lat.
W tajemniczych okolicznościach z Księgi Wiedzy, zawierającej ciekawe i potrzebne informacje, znikają wiadomości. Razem z Mądrusiem musisz zbadać co jest tego przyczyną. Wędrując przez krainę wiedzy - Eurekę - rozwiązujecie liczne zadania prowadzące do rozwikłania zagadki.

 

DODATKOWE INFORMACJE

  • ISBN-13:5907595771139
  • Data wydania:2 listopad 2009
  • Numer katalogowy:115496

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher