Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych.

okładka

Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych.

Nakład produktu jest wyczerpany

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Najpierw zajrzyj w serca i dusze klientów
a dopiero potem w ich portfele

Bankomaty, Disneyland, internet -- te rewolucyjne, kasowe pomysły nie wzięły się stąd, że klienci ich oczekiwali. Ich twórcy po prostu zbudowali je, przeczuwając, że zostaną przez ludzi powitane z entuzjazmem.

Firmy codziennie ulepszają swoje produkty, kierując się tym, co powiedzieli klienci. 85% tych zmian nie przynosi sukcesów. Jedna trafna obserwacja to więcej niż rok studiowania teorii marketingowych i wyników ankiet. Zamiast analizować produkty aż do bólu i dzielić je na części pierwsze, zacznij dostrzegać w nich życie. Poznaj firmy i produkty uwielbiane przez rynek. Odpowiedz sobie na pytanie, co pokochaliby Twoi klienci. Przygotuj ofertę, która ich przekona. Poznaj owoce wieloletnich przemyśleń autora tej książki, doradcy marketingowego Microsoftu i General Motors:

  • do serca przez oko, czyli rola obrazów i skojarzeń w budowaniu marki,
  • zapomniana sztuka malowania słowem -- prezentacja bez Powerpointa,
  • autorytety, które przekonają klientów -- gdzie ich szukać,
  • nazwy produktów, które mówią same za siebie,
  • kuszące marki -- skąd wzięła się sława Pretty Woman,
  • kawa Starbucks -- im droższa tym lepsza.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Exclusive
  • Format:148x210 mm
  • Liczba stron:328
  • Oprawa:twarda
  • ISBN-13:9788324603022
  • Data wydania:29 sierpień 2006
  • Numer katalogowy:98964

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher