Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka.

okładka

Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Internet, telewizja i fast-food.
A gdzie się podziały normalne dziecięce rozrywki?

Dzieci spędzają jedną czwartą dnia przed telewizorem lub komputerem -- tyle czasu nie poświęcają na żadne inne czynności. Większość programów telewizyjnych zawiera podteksty erotyczne. 80% gier wideo propaguje przemoc. Odsetek dzieci otyłych rośnie w zastraszającym tempie. Wyliczać dalej?

Dzieci zawsze były łatwym łupem złych i pazernych ludzi. Kiedyś harowały w kopalniach, w czasach wojen służyły w armii, a dziś machina komercji odziera je z ludzkich uczuć. Są bezbronne wobec zmasowanej reklamy i technik neuromarketingowych. Ale Ty bądź czujny. Chroń dzieci swoje i innych. Otwórz oczy na nieetyczny marketing. Wybieraj zdrowsze i lepsze produkty dla dzieci. Dowiedz się, jak:

  • chronić umysł dziecka w wieku 3-7, 8-12, 13-15 i 16-19 lat,
  • nauczyć dziecko umiaru w jedzeniu i piciu,
  • chronić dzieci przed narkotykami, alkoholem i tytoniem,
  • podsuwać dziecku pozytywne produkty i programy telewizyjne,
  • prowadzić lobbing przeciwko szkodliwym produktom i programom telewizyjnym.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:148x210 mm
  • Liczba stron:432
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788324603435
  • Data wydania:18 lipiec 2006
  • Numer katalogowy:98957

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher