OPIS
Wypracuj własny styl sprzedaży i obsługi klienta
- Sprawdź, jakie są Twoje mocne strony, a nad którymi cechami musisz popracować, wcielając się w rolę handlowca
- Znajduj argumenty dopasowane do oczekiwań klienta
- Twórz i prezentuj przekonujące oferty handlowe
- Studium przypadku: schematy rozmów z klientami w różnych sytuacjach handlowych
Czy wiesz, że możesz sprawić, by to klient chciał z Tobą współpracować, by to jemu zależało na tym, żebyś go obsługiwał? Myślisz, że to jedynie marzenia, bo rynek jest zbyt konkurencyjny? Zastanów się więc, z ilu swoich dostawców jesteś tak naprawdę zadowolony. Jak często wychodzisz z banku, restauracji czy sklepu z uczuciem, że byłeś świetnie obsłużony? Że nie tylko dokonałeś satysfakcjonującego zakupu, ale także kontakt ze sprzedawcą sprawił Ci przyjemność?
Naprawdę jest jeszcze wielkie pole do popisu!
W tym podręczniku znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak spowodować, by klienci więcej i chętniej od Ciebie kupowali. Pamiętaj jednak, że sama książka nie działa. Przepis na ciasto nie jest ciastem. Ale mogę Ci coś obiecać -- jeśli tylko konsekwentnie odrobisz zadanie, nie tylko przeczytasz, ale będziesz stosował kolejne przepisy, to sfinalizowanie transakcji będzie już tylko formalnością.
- Znajduj klientów, którzy chcą z Tobą rozmawiać.
- Sprzedawaj przez telefon.
- Umawiaj się na spotkania z przyjemnością.
- Aktywnie słuchaj klienta, by usłyszeć, co jest dla niego ważne.
- Sprzedawaj za pomocą pytań.
- Zwróć uwagę na to, że zastrzeżenie to jeszcze nie rozwiana wątpliwość.
- Pamiętaj, że dobrze załatwiona reklamacja to sposób na zdobycie klienta na całe życie.
- Bądź dobrze zorganizowany.
- Lepiej poradź sobie z własnym stresem.
Jak to zrobić? Przeczytaj…