OPIS
Poznaj wszystkie możliwości Excela, aby sprawnie i skutecznie wykorzystywać formuły oraz funkcje
-
Jak używać narzędzi modelowania biznesowego w Excelu?
-
Jak korzystać z funkcji szukania wyniku?
-
Jak poprawiać błędy w formułach?
Większość możliwości Excela pozostaje nieodkryta przez jego użytkowników, przez co cierpi ich efektywność. A gdybyś zawsze miał pod ręką podpowiedź, jak tworzyć formuły i używać funkcji? Gdybyś znał odpowiednie metody i narzędzia? Wtedy byłoby znacznie łatwiej, a Excel zacząłby po prostu znakomicie służyć Twoim celom. Oto dobra wiadomość – właśnie trzymasz w ręku książkę, która stanowi zbiór takich porad i wskazówek.
W książce „Microsoft Excel 2007 PL. Formuły i funkcje. Rozwiązania w biznesie” odarto z tajemnic formuły arkuszowe i przedstawiono najbardziej przydatne funkcje Excela za pomocą przystępnego i wolnego od żargonu języka. Znajdziesz w niej także wyjaśnienia, dlaczego opisywane funkcje są użyteczne i jak z nich korzystać, oraz wiele praktycznych przykładów, przygotowanych z myślą o użytkowniku biznesowym. Nauczysz się stosować analizę co-jeśli, tworzyć formuły pożyczek, obliczać okres zwrotu inwestycji i zdobędziesz wiele innych przydatnych umiejętności, które pozwolą Ci pracować z Excelem efektywnie i bez stresu.
-
Tworzenie formuł
-
Używanie nazw zakresów
-
Struktura funkcji Excela
-
Przeprowadzanie wielokrotnych testów logicznych
-
Tworzenie modeli biznesowych
-
Analizowanie danych za pomocą tabel
-
Tworzenie niestandardowych obliczeń w tabeli przestawnej
-
Praca ze scenariuszami
-
Sporządzanie prognoz
-
Tworzenie formuł finansowych oraz inwestycji
-
Rozwiązywanie złożonych problemów za pomocą dodatku Solver
Sprawdzone metody i wskazówki zawsze warto mieć pod ręką!