Niestety, nie zdążymy dostarczyć tego produktu przed Świętami

Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I Strategia wzrostu w erze zmian.

okładka

Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I Strategia wzrostu w erze zmian.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

  • Jak zarządzać rozwojem i tworzyć trwałą wartość firmy w złożonym i niepewnym otoczeniu rynkowym?
  • Jak odkryć i wykorzystać ukryty potencjał organizacji?
  • Jak ocenić strategię już na etapie jej formułowania?
  • Jak przewidywać działania konkurentów i zabezpieczać się przed przyszłymi zagrożeniami?

Odkryj sekrety trwałego i zrównoważonego wzrostu

Dlaczego jedynie 10% firm na całym świecie podąża ścieżką trwałego i zrównoważonego wzrostu, osiągając przy tym zyski?
Dlaczego duże korporacje, wieloletni liderzy rynku, padają jak muchy w starciach z nowymi -- zdawałoby się, słabymi -- konkurentami?
W którym momencie zarządzający -- świadomie lub nie -- wprowadzają firmę na drogę, z której nie można zawrócić?

Dobra strategia rozwoju umożliwia pełne wykorzystanie potencjału firmy w jej podstawowym, dobrze rozpoznanym obszarze działalności. Ten ponadczasowy i uniwersalny priorytet strategiczny jest źródłem przewagi konkurencyjnej i najlepszym punktem wyjścia na drodze rozwoju. Drugim ważnym elementem strategii jest ekspansja w nowych segmentach rynku "otaczających" ten podstawowy -- w ten sposób firma buduje pierścień chroniący jej rdzeń przed atakami konkurentów. Trzeci zasadniczy element każdej dobrej strategii to ciągłe dostosowywanie koncepcji rozwoju do zmian sytuacji w coraz bardziej turbulentnym otoczeniu rynkowym.

Problem wzrostu leży w pełnym wykorzystaniu fundamentalnych praw rynku i ekonomii. Autorzy dochodzą do tego wniosku w oparciu o 10-letnie badania ponad dwóch tysięcy firm technologicznych, usługowych i produkcyjnych w różnych branżach, a także wywiady przeprowadzone z ponad setką dyrektorów zarządzających. Większość koncepcji rozwoju powszechnie uważanych za skuteczne nie tworzy trwałej wartości -- a czasami nawet ją niszczy. Dzieje się tak dlatego, że twórcy i wykonawcy większości strategii rozwoju nie dostrzegają ukrytych możliwości ekspansji w podstawowym obszarze działalności firmy.

Autorzy rzucają nowe światło na klasyczne problemy strategii rozwoju firm. Wyciągając wnioski z błędów korporacji na całym świecie, wyjaśniają, jak pokonywać trudności w obecnym otoczeniu rynkowym -- erze zmian. Ta książka zawiera praktyczne wskazówki dla menedżerów na całym świecie, jak kreować trwałą wartość firmy, przesuwając granice podstawowego obszaru działalności firmy i podążać za zmianami sytuacji rynkowej w długim okresie czasu.

Ta książka stanowi zapis wiedzy i doświadczeń, uzupełniony wnioskami z historii sukcesów i porażek największych korporacji. Wykorzystaj doświadczenie autorów i prowadź swoją firmę ścieżką zrównoważonego wzrostu, tworząc jej trwałą wartość i zyski w szerokim horyzoncie strategicznym.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:VIP, Zarządzanie
  • Format:176x250 mm
  • Liczba stron:176
  • Oprawa:twarda
  • ISBN-13:9788373617575
  • Data wydania:15 marzec 2005
  • Numer katalogowy:95937

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher