Pierwsze 90 dni. Strategie zapewniające sukces każdemu liderowi.

OSZCZĘDZASZ 3,90 ZŁ

okładka

Pierwsze 90 dni. Strategie zapewniające sukces każdemu liderowi.

10% taniej
Inpost Paczkomaty 24/712,99 zł
Kurier Inpost12,99 zł
Kurier FedEx13,99 zł
ORLEN paczka8,99 zł
Odbiór osobisty0 zł

Przy płatności za pobraniem do ceny wysyłki należy doliczyć5,00 zł

Wysyłka zagraniczna

Dostępność: 2-3 dni robocze

OPIS

Prezydent jest oceniany po stu dniach, menedżer -- po dziewięćdziesięciu

  • Przygotuj się do nowych obowiązków
  • Oceń obiektywnie wyzwania i szanse powodzenia
  • Zdobądź poparcie podwładnych i zwierzchników

Pierwsze 90 dni pracy to dla menedżera na nowym stanowisku wyjątkowo trudny okres. W tym czasie liderzy, niezależnie od stanowiska, jakie piastują, często podejmują nieprawidłowe decyzje. Nie mają wystarczających informacji o czekających ich wyzwaniach i nie wiedzą, co należy zrobić, aby sprostać oczekiwaniom otoczenia. Taka sytuacja skutecznie utrudnia im osiągnięcie założonych celów. Dlatego aby zyskać wiarygodność, muszą wygrać kilka małych "bitew" i w ten sposób ustanowić fundament długofalowego sukcesu.

Książka "Pierwsze 90 dni. Strategie zapewniające sukces każdemu liderowi" to zbiór strategii dla menedżerów obejmujących nowe stanowiska. Stosując je, szybko osiągniesz coś, co autor nazywa "progiem rentowności" -- punkt, w którym organizacja potrzebuje Ciebie tak samo, jak Ty potrzebujesz pracy. Dzięki nim nauczysz się oceniać sytuację i zdobywać wiedzę o organizacji. Szybko odkryjesz swoje mocne i słabe strony. Dowiesz się również, jak zbudować zespół pracowników i sieć doradców oraz jak uzyskać przewagę w kluczowych relacjach biznesowych.

  • Pogłębianie wiedzy
  • Kształcenie umiejętności samooceny
  • Ocena sytuacji w firmie
  • Ustalanie celów długoterminowych
  • Sztuka negocjacji
  • Budowanie i ocena zespołu
  • Tworzenie koalicji
  • Przyspieszanie procesu zmian

Zmierz się z nowymi wyzwaniami bez obaw i odnoś sukcesy.
Ta książka na pewno Ci w tym pomoże.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Harvard, Zarządzanie
  • Format:148x210 mm
  • Liczba stron:264
  • Oprawa:twarda
  • ISBN-13:9788324601585
  • Data wydania:23 maj 2006
  • Numer katalogowy:150957

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher