Myśl jak Twój klient.

okładka

Myśl jak Twój klient.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Zrozum sposób myślenia swoich klientów i zwiększ sprzedaż

  • Sprawdź, czego naprawdę oczekują klienci
  • Zbuduj relacje z klientami
  • Przeanalizuj proces zakupów

Jednym z kluczowych elementów prowadzących do zwycięstwa w bitwie jest zrozumienie sposobu działania i strategii oponenta. We współczesnej gospodarce jedną z najważniejszych bitew jest walka o klientów. Firma posiadająca duże grono lojalnych klientów zdobywa wysoką pozycję na rynku. Co więc zrobić, by przyciągnąć do siebie klientów? Jakość, marka i nowoczesne technologie to duże atuty, ale najważniejsze jest zrozumienie, czym kieruje się klient, wybierając określony produkt. Poznanie sposobu myślenia klienta jest kluczem do przedstawienia mu najlepszej oferty i przekonania go do nawiązania współpracy z naszą firmą.

Książka "Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży" to unikatowy podręcznik dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć sprzedaż w swojej firmie. Bill Stinnet opisał w niej swoje doświadczenia wynikające z ponad dwudziestoletniej pracy w charakterze sprzedawcy i konsultanta, przedstawił nową technikę nawiązywania kontaktów z klientami oraz budowania z nimi trwałych relacji przynoszących duże zyski. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak zidentyfikować cele klienta i jak podejmowane są decyzje o zakupie. A mając taką wiedzę, będziesz w stanie skutecznie przekonać klientów do oferowanych przez siebie produktów.

  • Sposoby poznawania oczekiwań klienta
  • Czynniki wpływające na decyzje o zakupach
  • Zdobywanie zaufania klientów
  • Rozmowy i spotkania z klientami
  • Przebieg procesu zakupów w przedsiębiorstwie klienta
  • Strategie sprzedaży
  • Przyspieszanie decyzji o zakupach

Stosunki z klientami są głównym czynnikiem decydującym o sukcesie lub porażce każdej firmy. Zbuduj sukces swojej firmy dzięki tej książce.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Exclusive
  • Format:148x210 mm
  • Liczba stron:328
  • Oprawa:twarda
  • ISBN-13:9788324600724
  • Data wydania:22 listopad 2005
  • Numer katalogowy:95908

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher