Zorganizuj się! Jak usprawnić pracę w biurze

okładka

Zorganizuj się! Jak usprawnić pracę w biurze

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Jeśli masz poczucie, że nie kontrolujesz swojego czasu w pracy, najprawdopodobniej jesteś przytłoczony obowiązkami. Książka przedstawia liczne sposoby radzenia sobie w pracy, pomagające odzyskać kontrolę nad własnymi projektami i planem zajęć oraz umożliwiające uzyskanie przekonania, że uporało się ze wszystkim, co było do zrobienia. Niebywały rozwój technologii spowodował, że większość nas ma trudności z zarządzaniem swoim czasem, a także z natłokiem informacji. Często zadajemy sobie pytanie: „Kiedy my to wszystko zrobimy?”. Odpowiedź brzmi: „Nigdy nie zrobimy wszystkiego”. Zawsze będzie więcej e-maili, spraw, projektów, papierów, informacji. Ważne jest nauczenie się, jak skutecznie zarządzać swoim czasem i obowiązkami, tak aby nas nie przytłaczały.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:150x210 mm
  • Liczba stron:287
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788374890519
  • Data wydania:15 kwiecień 2009
  • Numer katalogowy:93085

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher