Wielkie marki, wielki kłopot. Jak uczyć się na błędach innych?

okładka

Wielkie marki, wielki kłopot. Jak uczyć się na błędach innych?

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

"Poznając opisywane przez Jacka Trouta "prawdy biznesowe" myślimy z lekką zazdrością: dlaczego sam na to wcześniej nie wpadłem? Jestem przekonany, że lektura tej książki pobudzi u wielu przedsiębiorców intuicję i wyczucie, umożliwiające odkrycie kolejnych prawd poprzez własne sukcesy w biznesie. Tomasz Sielicki, prezes zarządu, ComputerLand S.A.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:160x230 mm
  • Liczba stron:230
  • Oprawa:twarda z obwolutą
  • ISBN-13:9788391351994
  • Data wydania:2002
  • Numer katalogowy:78795

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher