Kompetencje komunikacyjne nauczycieli jako wyznacznik poczucia podmiotowości uczniów w szkole.

okładka

Kompetencje komunikacyjne nauczycieli jako wyznacznik poczucia podmiotowości uczniów w szkole.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Autorka, opowiadając się za nową, w stosunku do dyrektywnej "dydaktyki" przeszłości, koncepcją nauczania (sformułowanie tematu, przyjęte teoretyczne założenia, zaproponowany program badawczy i interpretacja wyników poszukiwań nie pozostawiają wątpliwości, że mamy tu do czynienia z usytuowanym w dyskursie humanistycznym tzw. Komunikacyjnym modelem nauczania), przedstawia wyniki badań weryfikujących stan oraz możliwości (głównie mentalne) jej praktycznej aplikacji. (...)

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:165x240 mm
  • Liczba stron:172
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788374324205
  • Data wydania:16 grudzień 2008
  • Numer katalogowy:67908

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher