Marketing polityczny w poszukiwaniu wyborczego sukcesu.

okładka

Marketing polityczny w poszukiwaniu wyborczego sukcesu.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Książka próbuje uchwycić zjawisko marketingu politycznego w zakresie teorii i praktyki politycznej. Część pierwsza książki ujmuje kwestie marketingu politycznego z punktu widzenia teoretycznego, zaś druga dotyczy przełożenia kategorii teoretycznych wykorzystywanych w marketingu politycznym na realne działania w praktyce parlamentarnej.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Redaktor:Marek Jeziński
  • Format:145x205 mm
  • Liczba stron:482
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788389706218
  • Data wydania:styczeń 2004
  • Numer katalogowy:65270

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher