Między przyjemnością a uzależnieniem. Psychologia zakupów nieplanowanych.

okładka

Między przyjemnością a uzależnieniem. Psychologia zakupów nieplanowanych.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Książka stanowi nowe i oryginalne podejście do wyodrębnienia oraz zmierzenia zmiennych osobowościowych, związanych ze zróżnicowaniem motywacji i nasileniem skłonności do dokonywania zakupów w sposób nieplanowany. [...] Umiejętne połączenie warstwy studialno-teoretycznej i empirycznego rozpoznania [...] zwiększa krąg odbiorców. Będą nimi nie tylko psycholodzy, terapeuci, ale także wszyscy zainteresowani zachowaniami konsumentów, różnymi formami promocji, a w szczególności reklamą.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:160x225 mm
  • Liczba stron:190
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788361201106
  • Data wydania:29 lipiec 2008
  • Numer katalogowy:60860

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher