Gatunki audycji w radiu sformatowanym.

okładka

Gatunki audycji w radiu sformatowanym.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Książka ilustruje ogromne, w ostatnich latach, przeobrażenia radia jako medium i jako instytucji, nie tylko o charakterze ekonomicznym ale i technologicznym. Zmiany te nie pozostają bez wpływu na program - zarówno w sferze treści, jak i formy. Jest to praca pionierska, oferująca wszechstronną panoramę form tkwiących w przekazie współczesnego radia. Może służyć adeptom dziennikarstwa radiowego i dojrzałym dziennikarzom, a także podejmującym decyzje programowe menadżerom i stanowić może coś w rodzaju referencje book dla przyszłych badaczy radia.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:170x240 mm
  • Liczba stron:198
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788322728529
  • Data wydania:lipiec 2008
  • Numer katalogowy:60008

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher