Niestety, nie zdążymy dostarczyć tego produktu przed Świętami

StoryTalking. Narracyjna supermoc lidera.

okładka

StoryTalking. Narracyjna supermoc lidera.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Storytelling to narzędzie znane i wykorzystywane przede wszystkim w marketingu, reklamie, sprzedaży i budowaniu marek organizacji czy produktów.

Książka „Storytalking. Narracyjna supermoc lidera”Mirosława Urbana ma na celu pokazanie, jak różnorodne narracje (historie, anegdoty, case study, badania, przypowieści, itp.) można wykorzystać nie tylko w wystąpieniach publicznych, takich jak konferencje czy wykłady, ale również podczas prowadzenia warsztatów i szkoleń, spotkań zespołów, rozmów menedżerów z pracownikami, rozmów rozmów sprzedażowych czy podczas autoprezentacji lub rozmów networkingowych.

Książka została napisana dla wszystkich, którzy pracują z ludźmi, a ich praca polega na rozmowach, nawiązywaniu relacji, przekonywaniu, uczeniu, sprzedawaniu, inspirowaniu. To niezbędne źródło wiedzy dla menedżerów, kierowników, sprzedawców, trenerów, mówców, psychologów, coachów, konsultantów, działów HR.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Marketing PWN
  • Format:165x235 mm
  • Liczba stron:200
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788301232993
  • Data wydania:21 grudzień 2023
  • Numer katalogowy:580058

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher