Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko

okładka

Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko

Inpost Paczkomaty 24/712,99 zł
Kurier Inpost12,99 zł
Kurier FedEx13,99 zł
ORLEN paczka8,99 zł
Odbiór osobisty0 zł

Przy płatności za pobraniem do ceny wysyłki należy doliczyć5,00 zł

Wysyłka zagraniczna

Dostępność: 1-2 dni robocze

OPIS

Zdobądź umiejętności, które pozwolą ci sprzedać cokolwiek komukolwiek. Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej… o wiele więcej… Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy kampanię przeprowadzasz online, offline, za pomocą tradycyjnej poczty, na Facebooku czy w formie bezpośredniej prezentacji – copywriting to umiejętność dobrania takich słów, aby potencjalni klienci kliknęli w link, zadzwonili, wyciągnęli portfele i kupili sprzedawany przez ciebie produkt. Nieważne, czy zajmujesz się coachingiem, pisaniem, hakowaniem lejków marketingowych, e-handlem czy też obrotem nieruchomościami – od twojej zdolności tworzenia treści sprzedażowych, dzięki którym ludzie chcą kupować, zależy wysokość twojej wypłaty, twój styl życia i przyszłość twojej rodziny. Fakt 1: Świetny copywriting = wspaniałe życie, pieniądze i wolność! Fakt 2: Słaby copywriting = ciągła walka o przetrwanie i brak pieniędzy! Ubranie przekazu we właściwe słowa to umiejętność przynosząca zyski. A ty, jak każdy, możesz się tego nauczyć. Jeśli bez powodzenia próbowałeś tworzyć ogłoszenia, maile i oferty sprzedażowe, ta książka jest dla ciebie. Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż – bez względu na to, co sprzedajesz i komu – ta książka jest dla ciebie. Jeśli chcesz zarabiać znacznie więcej, mieć dużo wolnego czasu i cieszyć się większą wolnością, ta książka jest dla ciebie. Zacznij już dziś sprzedawać tyle, ile byś chciał! „Jedną z najwspanialszych umiejętności, których można się nauczyć, jest dobry copywriting. (...) Umożliwia on sprzedaż bez konieczności kontaktu osobistego i pomnaża efekty działania idealnego sprzedawcy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Powtarzam to prawie każdemu przedsiębiorcy: warto zainwestować w dobieranie właściwych słów, które sprzedadzą nasz produkt. Trzymasz w rękach elementarz i poradnik, który zapewni ci przewagę”. —Yanik Silver, twórca InstantSalesLetters.com oraz autor Evolved Enterprise „Jako jeden z najlepiej opłacanych copywriterów sięgnąłem po książkę, myśląc sobie, że będzie to dobra powtórka... Byłem w błędzie. Jim daje nam skrzynię pełną skarbów. Książka zawiera wszystkie fundamentalne zasady, które będą ci potrzebne, jak również praktyczne sugestie dotyczące działań, które należy podjąć, by już dziś cieszyć się dodatkowym zastrzykiem gotówki. Nie ma znaczenia, na jakim poziomie są twoje umiejętności. Żałuję, że Jim nie napisał tej książki dziesięć lat wcześniej. Absolutny majstersztyk!” —Dana Derricks, autor Dream 100 Book, Dream100Book.com Jim Edwards, współtwórca FunnelScripts.com?platformy copywritingowej w trzech prostych krokach generującej treści sprzedażowe, założyciel Guaranteed Response Marketing, LLC, jest ekspertem od internetu, przedsiębiorcą marketingowym, felietonistą, pisarzem, mówcą motywacyjnym oraz elitarnym mentorem i coachem. Czerpiąc ze swoich doświadczeń uczy, jak uzyskać osobistą i finansową wolność. Kiedyś musiał ogłosić bankructwo. Wiedząc, że jest tylko jedna droga powrotu, zaczął ponownie mozolnie piąć się w górę dzięki wybitnej znajomości internetu, prostej strategii marketingowej i ciężkiej pracy. W dwa lata odzyskał finansową stabilność i wolność. Tym, co motywuje go do pracy, jest świadomość, że pomaga innym wyswobodzić się z finansowego niewolnictwa w korporacyjnym świecie. Pisał o nim magazyn „Entrepreneur”, a w rankingu Amazona jego produkty plasują się na pierwszym miejscu bestsellerów w kategoriach edukacji, biznesu i ekonomii oraz specjalnych zainteresowań. Wśród jego najnowszych dokonań warto wymienić również: „The Jim Edwards Method”, „Author Wizards”, podcast „Sales Copywriting and Content Marketing Hacks”.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:141x218 mm
  • Liczba stron:400
  • Oprawa:miękka ze skrzydełkami
  • ISBN-13:9788382313093
  • Data wydania:13 październik 2023
  • Numer katalogowy:578401

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher