Paradoks strategii.

okładka

Paradoks strategii.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

"Paradoks strategii" to jedna z najważniejszych książek biznesowych 2007 roku. Na liście 5 najlepszych książek o strategii opracowanej przez Strategy + Business. Porywająca wizja. Odważne przywództwo. Stanowcze działanie. Niestety, te składowe warunkujące sukces są niemal zawsze także przesłankami porażki. Powód? Menedżerowie, dokonując wyborów o dalekosiężnych konsekwencjach, opierają się na założeniach prognozujących przyszłość, której nie są w stanie przewidzieć. To właśnie konflikt pomiędzy trwałymi wyborami a niepewnością tworzy Paradoks Strategii. Książka została wydana dzięki wsparciu i we współpracy z Deloitte.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:160x235 mm
  • Liczba stron:330
  • Oprawa:twarda
  • ISBN-13:9788360652176
  • Data wydania:29 kwiecień 2008
  • Numer katalogowy:56752

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher