Niestety, nie zdążymy dostarczyć tego produktu przed Świętami

Paradoks strategii.

okładka

Paradoks strategii.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

"Paradoks strategii" to jedna z najważniejszych książek biznesowych 2007 roku. Na liście 5 najlepszych książek o strategii opracowanej przez Strategy + Business. Porywająca wizja. Odważne przywództwo. Stanowcze działanie. Niestety, te składowe warunkujące sukces są niemal zawsze także przesłankami porażki. Powód? Menedżerowie, dokonując wyborów o dalekosiężnych konsekwencjach, opierają się na założeniach prognozujących przyszłość, której nie są w stanie przewidzieć. To właśnie konflikt pomiędzy trwałymi wyborami a niepewnością tworzy Paradoks Strategii. Książka została wydana dzięki wsparciu i we współpracy z Deloitte.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:160x235 mm
  • Liczba stron:330
  • Oprawa:twarda
  • ISBN-13:9788360652176
  • Data wydania:29 kwiecień 2008
  • Numer katalogowy:56752

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher