Outsourcing w polskich przedsiębiorstwach.

OSZCZĘDZASZ 6,20 ZŁ

okładka

Outsourcing w polskich przedsiębiorstwach.

10% taniej
  • Autor:Monika Kłos
  • Wydawnictwo:CeDeWu
  • Cena detaliczna:55,80 zł
  • Najniższa cena: 43,40 zł
Inpost Paczkomaty 24/712,99 zł
Kurier Inpost12,99 zł
Kurier FedEx13,99 zł
ORLEN paczka8,99 zł
Odbiór osobisty0 zł

Przy płatności za pobraniem do ceny wysyłki należy doliczyć5,00 zł

Wysyłka zagraniczna

Dostępność: 1-2 dni robocze

OPIS

Książka ta jest przewodnikiem po outsourcingu. Pokazuje, że dziś - w dobie rozwoju nowoczesnych technologii - jest on instrumentem strategicznym dla wielu przedsiębiorstw.
Pierwszą część publikacji stanowi przedstawienie outsourcingu w kontekście zarządzania strategicznego. Szczegółowo zaprezentowano w niej istotę koncepcji outsourcingu, jego rodzaje, wady, zalety, korzyści i zagrożenia, etapy projektu oraz warunki umowy outsourcingowej. Autorka określiła jego strategiczny kontekst na tle kluczowych kompetencji przedsiębiorstwa, łańcucha wartości, analizy strategicznej oraz różnych form współpracy przedsiębiorstw.
W drugiej części książki przedstawiono wyniki badań własnych - przeprowadzonych na 322 polskich przedsiębiorstwach - dotyczące skali analizowanego zjawiska, przyczyn decyzji outsourcingowych i ich wpływu na funkcjonowanie badanych przedsiębiorstw, a także wad outsourcingu, jako przyczyn jego niepowodzenia. Zaprezentowano zidentyfikowane czynniki determinujące stosowanie outsourcingu, z podziałem na wewnętrzne i zewnętrzne. Jest to opis obszernego badania dotyczącego outsourcingu, niespotkany do tej pory na polskim rynku wydawniczym. Autorka głęboko wkracza we wnętrze przedsiębiorstwa. Pokazuje błędy popełniane przez polskie przedsiębiorstwa, wskazuje jednocześnie bariery i sposoby ich pokonywania. Wykazuje także przykłady nieumiejętności posługiwania się strategią oraz niewłaściwe przykłady zarządzania projektem. Dodatkowo szczegółowa analiza zakresu stosowania, czyli obszarów stosowania outsourcingu z podziałem na poszczególne funkcje podstawowe i uboczne (według łańcucha wartości) jest cennym atutem książki.
W publikacji zaprezentowano także zalecenia (wytyczne) stworzenia projektu outsourcingowego i zarządzania nim. Zawierają one etapy skutecznego procesu outsourcingu oraz elementy dobrze skonstruowanej umowy. W konsekwencji opracowanie to wskazuje na kierunki i metody stosowania outsourcingu dla teoretyków i praktyków.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:165x235 mm
  • Liczba stron:216
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788381026512
  • Data wydania:24 luty 2023
  • Numer katalogowy:553080

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher