Czy każdy może zostać politykiem? Program 6 kroków do samodzielnej budowy silnej marki politycznej

okładka

Czy każdy może zostać politykiem? Program 6 kroków do samodzielnej budowy silnej marki politycznej

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

? Praktyczne Vademecum rozwoju Twojej marki ? Dla aktualnych i potencjalnych kandydatów działających w obszarze polityki, a także dla obywateli pragnących racjonalnie podejmować swoje decyzje wyborcze
Książka „Czy każdy może zostać politykiem?” to unikatowa na polskim rynku wydawniczym pozycja prezentująca proces budowy silnej marki personalnej, kształtującej wiarygodnego i odpowiedzialnego polityka. To zastrzyk wiedzy, inspiracji i motywacji do rzetelnego przyjrzenia się sobie, uwierzenia w możliwości zmian, wykorzystania autentycznych zasobów i szans oraz efektywnego komunikowania światu swojej wizji.
Opisany program budowy marki politycznej pozwala samodzielnie - w 6 krokach - sprecyzować ambitne cele, dookreślić tożsamość, zdefiniować przejrzysty, spójny wizerunek i zrozumiały przekaz, a także dotrzeć do potencjalnych odbiorców.
Autorka pomaga Czytelnikowi przejść przez ów proces z sukcesem, udostępniając materiały do samodzielnych ćwiczeń – w Vademecum rozwoju Twojej marki zamieszczonym na końcu książki.
Pozycja ta skierowana jest do wszystkich, którzy chcą: • uczyć się dzięki przeszłości, koncentrować na teraźniejszości i przygotować się do przyszłości; • aktywnie działać dla dobra wspólnego; • lepiej komunikować tożsamość, idee i wizje oraz zarażać nimi innych; • zdobyć rozpoznawalność i szacunek / wzmocnić swoją pozycję i reputację. A także do tych, którzy: • czują się zawieszeni pomiędzy tym, co robią, a co jeszcze mogliby zrobić, by z większą dojrzałością budować swoją przyszłość; • tej książki wyczekiwali, choć sobie z tego nie zdawali sprawy.
Joanna Kinastowska, autorka, ma 15-letnie doświadczenie w pracy jako doradca, wykładowca, pedagog, szkoleniowiec i business coach, a także jako radna niezależna w dzielnicy m.st. Warszawy oraz prorektor prywatnej uczelni. Zainteresowania badawcze koncentruje głównie wokół obszarów komunikacji marketingowej, wizerunkowej i politycznej, szczególnie wizerunku kobiet w polityce, budowy skutecznego przywództwa i spójnej marki lidera. Ze służenia ludziom czerpie prawdziwą satysfakcję, a jej optymizm, ciekawość świata i otwartość w relacjach dodają skrzydeł osobom z nią pracującym i z pewnością dodadzą również Czytelnikom tej książki.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:165x235 mm
  • Liczba stron:274
  • Oprawa:miękka ze skrzydełkami
  • ISBN-13:9788381026031
  • Data wydania:4 lipiec 2022
  • Numer katalogowy:529064

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher