Polityka innowacyjna Brazylii i jej wpływ na konkurencyjność międzynarodową w latach 1985-2018.

okładka

Polityka innowacyjna Brazylii i jej wpływ na konkurencyjność międzynarodową w latach 1985-2018.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Autorka podjęła się ambitnego zadania, jakim jest ocena kształtowania się polityki innowacyjnej jednej z największych gospodarek regionu Ameryki Łacińskiej – Brazylii. Poziom innowacyjności gospodarki państwa stanowi o jego miejscu w gospodarce światowej. Innowacyjność oddziałuje na procesy rozwojowe i stanowi czynnik podnoszenia konkurencyjności gospodarki, ale także kształtuje rozwiązania pożądane społecznie, zgodnie z przyjętymi założeniami strategicznymi danego państwa. Autorka dokonuje analizy i charakteryzuje politykę innowacyjności Brazylii, przyjmując za punkt wyjścia koncepcje polityki publicznej i przede wszystkim działania państwa jako podmiotu kształtującego tę politykę.
Monografia poszerza wiedzę o sposobach i metodach przezwyciężenia luki technologicznej jednego z najważniejszych państw Południa. Jej niewątpliwą zaletą jest nie tylko analiza założeń tej polityki, ale również ukazanie barier w jej wdrażaniu w praktyce gospodarczej – co przekładało się na niezadowalającą efektywność i co za tym idzie, także na międzynarodową konkurencyjność gospodarki Brazylii. Rozważania podjęte w pracy zakorzeniono na gruncie stosunków międzynarodowych, co jest pewnym novum w stosunku do przeważającej liczby opracowań poświęconych zagadnieniom innowacji, innowacyjności i konkurencyjności
Książkę należy ocenić jako bardzo ciekawe i istotne dla nauk politycznych źródło wiedzy, które może być wykorzystywane zarówno w obszarze naukowym, jak i praktycznym. Książka stanowi wartościowe źródło danych również dla praktyków, którzy prowadzą lub zamierzają prowadzić działalność gospodarczą w Brazylii. Zrozumienie uwarunkowań innowacyjności gospodarki brazylijskiej na pewno przyczyni się do lepszego rozpoznania rynku i tym samym pozytywnie wpłynie na podejmowanie bardziej adekwatnych decyzji biznesowych.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Liczba stron:342
  • Oprawa:brak
  • ISBN-13:9788380173675
  • Data wydania:14 październik 2021
  • Numer katalogowy:501314

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher