Małe i średnie przedsiębiorstwa w gospodarce regionu.

okładka

Małe i średnie przedsiębiorstwa w gospodarce regionu.

Nakład produktu jest wyczerpany

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Autorzy w książce omawiają: znaczenie małych i średnich przedsiębiorstw w rozwoju gospodarki regionu, miejsce rozwoju regionalnego w Narodowym Planie Rozwoju, role doradztwa zewnętrznego w zarządzaniu małymi i średnimi przedsiębiorstwami, znaczenie marketingu regionalnego w rozwoju gospodarczym regionu oraz finansowo-ekonomiczne podstawy funkcjonowania małych i średnich przedsiębiorstw w regionie. W tekst wkomponowano wyniki badań, co ułatwia zrozumienie omawianych zagadnień. Książka jest przeznaczona dla studentów na kierunkach zarządzania szkół wyższych różnych typów, ale zainteresuje również pracowników administracji państwowej i samorządowej, zajmujących się polityką rozwoju regionalnego.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:170x240 mm
  • Liczba stron:270
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788320815542
  • Data wydania:październik 2004
  • Numer katalogowy:41574

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher