Metody i techniki sondażowych badań opinii.

okładka

Metody i techniki sondażowych badań opinii.

Nakład produktu jest wyczerpany

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Sondażowe badania opinii publicznej mają obecnie ogromne znaczenie, ich wyniki są bowiem nieocenionym źródłem informacji dla polityków, producentów, sprzedawców oraz urzędników wielu instytucji rządowych i publicznych. W książce Autor przedstawia cele, zakres i rodzaje badań opinii, proces projektowania tych badań, techniki wyboru próby respondentów i określania jej liczebności, metody obserwacji statystycznej, błędy popełniane w badaniach oraz metody wnioskowania statystycznego. Przykłady projektowania i organizacji sondażowych badań opinii w praktyce ułatwią zrozumienie wiedzy zawartej w książce.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:160x235 mm
  • Liczba stron:240
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788320815153
  • Data wydania:kwiecień 2004
  • Numer katalogowy:36776

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher