Zachowania rynkowe mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Diagnoza, analiza, scenariusz.

okładka

Zachowania rynkowe mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Diagnoza, analiza, scenariusz.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

W publikacji zgromadzono bogaty materiał empiryczny, który dostarcza informacji na temat podobieństw i różnic występujących w obrębie zachowań rynkowych mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw. Rezultaty zaprezentowanych badań prowadzą do konkluzji, że można wyróżnić dwa odmienne rodzaje tych zachowań: inercyjne i kongruentne. Wyróżnikami książki są:
kompleksowe, dyskursywne spojrzenie na problematykę zachowań rynkowych mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw z uwzględnieniem wielkości jako wewnętrznego czynnika determinującego te zachowania, diagnoza zachowań rynkowych mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce prowadząca do zidentyfikowania stymulant i destymulant ich rozwoju, rozpoznanie podobieństw i różnic występujących w obrębie zachowań rynkowych mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw, wprowadzony podział zachowań rynkowych mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw ze względu na intensywność działań podejmowanych przez przedsiębiorstwa w interakcji z otoczeniem, wskazanie zmiennych, które są podstawowymi wyróżnikami inercji i kongruencji w zachowaniach rynkowych przedsiębiorstw, opracowane, na podstawie wyników badań, scenariusze rozwoju zachowań rynkowych mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce.
Adresatami książki są przedstawiciele biznesu oraz instytucji z otoczenia przedsiębiorstw, a także analitycy, wykładowcy i studenci kierunków ekonomicznych. Książka może być także źródłem inspiracji dla osób prowadzących prace badawczo-naukowe, uzyskane rezultaty wskazują bowiem kierunki dalszych badań.
Niezaprzeczalnym walorem pracy, oryginalnym wkładem w rozwój wiedzy na temat funkcjonowania mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw są wnikliwie omówione wyniki badań pierwotnych. Autorka dokonała starannej analizy uzyskanych informacji, zestawiając je w tabelach, prezentując na wykresach oraz oceniając istotność uzyskanych wskaźników za pomocą właściwych metod statystycznych.
Prof. dr hab. Henryk Mruk Katedra Zarządzania Międzynarodowego Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Zarządzanie
  • Format:165x235 mm
  • Liczba stron:208
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788325595333
  • Data wydania:27 lipiec 2017
  • Numer katalogowy:343486

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher