Zarządzanie strategiczne. Tom 1. Firma na rynku globalnym.

okładka

Zarządzanie strategiczne. Tom 1. Firma na rynku globalnym.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Książka przedstawia aktualne myślenie przedstawicieli czołowych międzynarodowych szkół biznesu i obejmuje wszystkie główne zagadnienia związane ze strategią, od fuzji i przejęć, ryzyka, technologii i aliansów aż po wiedzę. ład korporacyjny, globalizację i przywództwo.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:165x235 mm
  • Liczba stron:374
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788388170782
  • Data wydania:październik 2004
  • Numer katalogowy:29159

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher