Public Relations. Konteksty międzykulturowe i międzynarodowe

okładka

Public Relations. Konteksty międzykulturowe i międzynarodowe

  • Wydawnictwo:AFM

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

W nadchodzących latach światu będą przewodzić tylko te społeczeństwa, których gospodarka będzie mogła funkcjonować w coraz krótszym cyklu produkcyjnym. Coraz bardziej przyjazne człowiekowi techniki przetwarzania i przesyłania informacji zmieniły znaczenie maksymy "czas to pieniądz". Decydujące wydaje się nowoczesne zarządzanie, któremu towarzyszy skuteczne komunikowanie wewnątrz i na zewnątrz organizacji - czyli profesjonalne public relations.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:165x235 mm
  • Liczba stron:204
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788375711066
  • Data wydania:2011
  • Numer katalogowy:278779

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher