Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna

okładka

Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Książka Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna: wyjaśnia, jak zarządzać działalnością promocyjną przedsiębiorstwa w Internecie; przybliża metody szacowania skuteczności promocji internetowej; przedstawia istotę Business Inteligence – technologii wspierającej pomiar skuteczności promocji w Internecie; ukazuje koncepcję modelu szacowania skuteczności promocji internetowej; przybliża analizę skuteczności kampanii e-mailingowych z wykorzystaniem zaprojektowanego narzędzia; prezentuje empiryczną weryfikację modelu na podstawie badań przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:145x205 mm
  • Liczba stron:232
  • Oprawa:kartonowa foliowana
  • ISBN-13:9788320821925
  • Data wydania:12 maj 2015
  • Numer katalogowy:275658

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher