Publiczne radio regionalne. Funkcje społeczne i dylematy regionalnego rynku medialnego

okładka

Publiczne radio regionalne. Funkcje społeczne i dylematy regionalnego rynku medialnego

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Andrzej Ryczkowski – od 1997 roku dziennikarz radiowy Rozgłośni Regionalnej Polskiego Radia w Białymstoku, wcześniej związany z lokalnym Radiem Bit i rozgłośnią akademicką Radiem Akadera. Ukończył studia politologiczne i socjologiczne, w 2013 roku obronił pracę doktorską na Wydziale Historyczno-Socjologicznym Uniwersytetu w Białymstoku. Autor kilkudziesięciu publikacji naukowych i branżowych z zakresu komunikacji medialnej, nowych mediów i badań słuchalności radia.
(…) Recenzowaną pracę oceniam bardzo wysoko, jako samodzielnie przygotowane dojrzałe studium socjologiczne polegające na wykorzystaniu danych ilościowych do diagnozy stanu publicznego radia regionalnego oraz dylematów rynku medialnego. Oznacza to, że główną wartość naukową, merytoryczną rozprawy upatruję zarówno w jej warstwie teoretycznej, jak i empirycznej. (…) Praca została zrealizowana w sposób unikalny, trudny do powtórzenia przez badacza bez doświadczeń praktycznych w zakresie pracy w mediach. Fragment recenzji prof. Andrze

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:160x230 mm
  • Liczba stron:320
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788364275975
  • Data wydania:8 luty 2015
  • Numer katalogowy:265552

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher