OPIS
Konkurencja na rynku stron i usług internetowych jest tak ogromna, że o sukcesie lub porażce decydują konkretne detale. Jednym z nich jest czynnik UX (od ang. User eXperience), czyli użyteczność, wrażenia użytkownika. Chodzi tu o wszystkie cechy, które sprawiają, że użytkownicy są zadowoleni z pracy z naszym produktem czy aplikacją.
Zastanawia Cię, jak badać UX? Zacznij od analizy ruchu na stronach internetowych. Dostarczy Ci ona wielu istotnych informacji. W trakcie lektury dowiesz się, w jaki sposób zbiera się dane oraz jak funkcjonują narzędzia do analizy procesów w sieci. Poznasz podstawowe wskaźniki i metody ich interpretacji oraz nauczysz się definiować cele pracy. Część druga książki została poświęcona badaniu użytkowników. Zobaczysz, jak analizować działania odbiorców oraz generowany przez nich ruch. W następnej kolejności zdobędziesz kluczowe informacje na temat testów A/B oraz technik kontrolowania efektów zmian na stronie. Książka ta jest skarbnicą wiedzy dla wszystkich osób odpowiedzialnych za analizę i podejmowanie decyzji o kierunku rozwoju stron WWW. Warto ją mieć!