Geniusz marketingu.

okładka

Geniusz marketingu.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Geniusz marketingu to książka dla każdego marketera, który chce się wyróżnić i nauczyć wykorzystywać zarówno swoją inteligencję, jak i wyobraźnię. Współczesne rynki ulegają dynamicznym przeobrażeniom, a więc również podejście do marketingu musi się diametralnie zmienić – powinien mieć on charakter strategiczny, komercyjny i innowacyjny. Książka ta dostarcza nowatorskich pomysłów i inspiracji, dzięki którym można: • stworzyć wyróżniające się marki, • wprowadzić innowacyjne rozwiązania, • zwiększyć zaangażowanie konsumentów, • odnieść sukces na skomplikowanych rynkach, wykorzystując ich potencjał i zmiany ich struktur, • zastosować strategie marketingowe zapewniające przewagę nad konkurencją. Według autora przykład należy czerpać z wielkich światowych marek i dlatego przedstawia on m.in. wizję Google, rozwój Apple i Starbucks, rewolucję Ebay, dyscyplinę wartości Microsoftu i Toyoty, budowanie strategii przez Coca-Colę. Każdy może stać się geniuszem marketingu, ucząc się od najlepszych: inteligencji od Steve’a Jobsa, wyobraźni od Philippe’a Starcka, zdolności osiągania sukcesu od Phila Knighta.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:175x250 mm
  • Liczba stron:416
  • Oprawa:twarda
  • ISBN-13:9788326431159
  • Data wydania:31 październik 2013
  • Numer katalogowy:231540

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher