Czas celebrytów Mediatyzacja życia publicznego.

okładka

Czas celebrytów Mediatyzacja życia publicznego.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

prof. dr hab. Bogusława Dobek-Ostrowska, Uniwersytet Wrocławski:
Dawno nie miałam przyjemności opiniować tak interesującej lektury. Jest to nowatorska praca, która wpisuje się w lukę badawczą w polskich naukach społecznych, w obszarze socjologii, kulturoznawstwa i nauk o mediach. Pod względem merytorycznym mamy dojrzałą, samodzielną i niezwykle wartościową monografię, która z nadmiarem spełnia wymagania rozprawy habilitacyjnej. Autorka doskonale zna literaturę przedmiotu, świetnie się w niej porusza, potrafi analitycznie i krytycznie się do niej odnieść.
dr hab. Małgorzata Lisowska-Magdziarz, Uniwersytet Jagielloński:
(...) to wartościowy przegląd koncepcji mediatyzacji i celebrytyzacji. Zawiera też ciekawą autorską koncepcję powiązania tych terminów i usytuowania ich na tle kultury ponowoczesnej. Książka ma sporą wartość poznawczą, może się okazać użyteczna dla studentów dziennikarstwa, teorii komunikowania, socjologii mediów, a także dla dziennikarzy i dla wszystkich czytelników zainteresowanych problematyką współczesnych mediów.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:160x230 mm
  • Liczba stron:444
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788376417981
  • Data wydania:6 maj 2013
  • Numer katalogowy:219111

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher