Komunikacja korporacyjna a biznes.

okładka

Komunikacja korporacyjna a biznes.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Książka ta jest próbą przedstawienia ogólnych zasad i reguł dotyczących komunikacji w biznesie, ale widzianych z perspektywy firmy, która musi używać różnych metod informowania o sobie i swoich produktach. zawiera elementy teorii ujętej przez pryzmat realiów krajowych oraz wspartej wnioskami z praktyki Autora z doświadczeń różnych firm krajowych i zagranicznych.Znaczenie działań komunikacyjnych we współczesnym biznesie rośnie. W coraz liczniejszych firmach na świecie i w Polsce pojawiają się odpowiedzialni za nie specjaliści i tworzone są w tym celu odrębne działy. Książka wychodzi im naprzeciw i stanowi cenny przewodnik. Adresaci tytułu to specjaliści ds. komunikacji (PR, relacji zewnętrznych, public affaires itp.) w dużych i średnich firmach; pracownicy agencji PR; kadra kierownicza przedsiębiorstw; studenci PR i różnych kierunków marketingowo-biznesowych.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:150x210 mm
  • Liczba stron:128
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788360186503
  • Data wydania:11 maj 2007
  • Numer katalogowy:17221

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher